top of page

למה כדאי לקנות מצלמת דרך לרכב?

מצלמת דרך הפכה למוצר חובה בכל רכב מה שהיה לגיטימי במוניות , אוטובוסים ומשאיות הפך להכרחי בכל רכב פרטי בישראל.

בכל יום אנחנו רואים תאונות ומקרים שבמזל לא נגרם נזק לאף אחד בזכות הסרטונים שאנשים מעלים מתוך המצלמות דרך ברכב.

גם אני מחזיק במצלמת רכב ואני מקווה שלא אצטרך להשתמש בה אף פעם, בכל הפעמים שנצטרך אותה זה כדי להוציא תיעודים לא נעימים או שנצטרך להוכיח את הטענות שלנו כלפי אנשי חוק או אנשים שיתלוננו בפנינו על הנהיגה שלנו ואפילו במקרים שהם לא ישירים שמצלמה שלנו צילמה בידיוק בזווית את המתרחש.

המצלמות לרכב עברו מקצה שדרוגים גדול מאז אותה מצלמה עם כפתורים וכרטיס זיכרון שחוץ מכפתור הקלטה וPLAY לא היה כלום.

כיום המלצמה יודעת למקם אותנו במפה (GPS), להתריע בפני סטיה מנתיב, רכב צמוד, חיישן תנועה, חיישן לילה, פעולות קוליות, סנכרון למכשיר הסלולרי, עבודה עם מצלמות מרובות ומצב חניה לשמירה על הרכב 24/7.

כמו בכל מוצר טכנולוגי ופריט לרכב יש מגוון אינסופי של מצלמות מהזול והפשוט עד היקר שלא בטוח שאתם צריכים ברכב שלכם. כל המצלמות יעשו את אותו הדבר, יצלמו וידאו במהלך הנסיעה כל מה שקשור לאיכות הצילום והקלות שתתפעלו את המצלמה בזמן אמת זה כבר תלוי לדגם שרכשתם ועד כמה הוא מקצועי ומומלץ ביחס למחיר.

המצלמה המומלצת ביותר לשנת 2020

מספר יתרונות למצלמת רכב ולמה זה כלכך חשוב

הוכחות בעזרת צילום וידאו- כמה פעמים יצא לנו להתווכח עם אנשים בעקבות משהו שעשינו בכביש או במקרה הכי גרוע ששוטר עוצר אותנו על תמרור עצור או רמזור אדום ואנחנו בטוחים שהתנהגנו בהתאם ואין לנו איך להוכיח גם אם יושב איתנו חבר באוטו ומספר על כל האמת לשוטר אין שום סיבה שהוא יאמין, המצלמה יכולה להציל אותנו ממקרה של דוח או אירוע קיצוני הרבה יותר. במקרה כזה המצלמה נותנות לכם גיבוי וביטחון מול השוטר וניתן לבקש ממנו להסתכל בסרטון או לחילופין להשתמש בסרטון במשפט ולהגיש ערעור עם ההוכחות.

הסרטונים מהמצלמת רכב יכולים לעזור לנו מול הביטוח בבדיקת האשם בתאונה או הוכחה לפריצה לרכב האישי.

התקנה קלה - התקנת מצלמת דרך הינה פשוטה וקלה, במידה ואין לנו ידע מקצועי אין באמת צורך לבקש מאיש מקצוע שיתקין את המצלמה. המצלמת דרך ברכב מתחברת בעזרת כבל USB ומתאם חשמל מהמצית.

חיברתם כבל למצית קיבעתם את המצלמה לשימשה הקידמית - סיימתם.

כמובן שבמידה ונרצה לבצע התקנה איכותית ללא כבלים וחיבור ישיר לבית הפיוזים מומלץ לגשת לבעל מקצוע שיתקין את המצלמה.

מראה יוקרתי - מעבר לבטיחות שלנו והיכולת להוכיח בעזרת סרטונים ותצלומים המצלמות ברכב הפכו ממש לפריט עיצוב טכנולוגי לרכב ונותן תוספת של מראה יוקרתי הכולל מסכים ומצלמות ברכב מה שהיה בעבר רק ברכבי פאר היום כבר סטנדרט הודות למצלמות רכב המגוונות.

מצלמה רב פעמית ועוברת מרכב לרכב - יתרון חשוב במצלמת רכב הינו האפשרות לנייד את המצלמה מרכב לרכב ואין צורך לרכוש מצלמה חדשה בכל פעם שקונים רכב חדש.

מרתיע גנבים - במידה וברכב שלכם יש מצלמה ניתן להגדיר עבודה במצב חניה(תלוי במצלמה) וזה מאפשר הקלטה של המתרחש סביב הרכב גם כשהרכב עומד בחניה ולא נוסע או מונע.

במצב כזה אם יפגעו לכם ברכב ניתן לצפות בהקלטה ולדעת מי ביצע את הפשע.

תיעוד טיולים או אירועים - הרבה חובבי שטח משתמשים במצלמה לרכב כדי לתעד את הטיול שטח שלהם ושל החברים, מפגשי רכבים וקבוצות נהיגה נוהגים להקליט אחד את השני ואת ביצועי הנהיגה.

מצלמה לרכב הוא כלי מעולה לביטחון ופנאי.

משמש גם כמצלמה ניידת- ניתן להשתמש במצלמת רכב בתור מצלמה דיגיטלית לכל דבר ואפילו להקליט איתה סרטונים ויש מצלמות העובדות על סוללות שניתן לפרק מהסטנד של הרכב ולבצע איתם צילומי סלפי וסרטוני וידאו עם המשפחה והחברים ובתום השימוש להחזיר לסטנד ברכב.

איפה מומלץ לקנות מצלמות לרכב?

באינטרנט דרך אתרים אמינים וזולים, הפרש המחירים יכול להגיע ליותר מ-50%.

כמובן שניתן לקנות ישירות אצל המתקין צפו למחיר יקר מאוד.

  • מצלמת דרך לרכב לקניה דרך KSP

  • מצלמת דרך לרכב לקניה דרך Ebay

  • מצלמת דרך לרכב לקניה דרך אליאקספרס

  • מצלמת דרך לרכב לקניה דרך Banggood

החברות המובילות בתחום המצלמות לרכב

יש הרבה חברות וסוגים של מצלמות.

אנחנו ממליצים על חברות מוכרות בלבד -

70MAI - לחנות

Viofo -לחנות

Provision -

Proof -

rexing-לחנות

Vantrue-לחנות

פוסטים אחרונים
דף האינסטגרם
bottom of page