top of page

מערכת מולטימדיה לרכב מומלצת

מערכת מולטימדיה לרכב מומלצת - איך לבחור מערכת מולטימדיה לרכב שלנו אנדרואיד

האנדרואיד הגיע לרכב שלנו, המסך מולטימדיה שידע רק לנגן דיסקים, קבצי MP3 ושיחות דרך הBT הפך לטאבלט באמצע הרכב עם מגוון אפליקציות שיעבירו לנו את הנסיעה.

המולטימדיה החדשה המבוססת אנדרואיד מאפשרת לנו להשתמש בWaze, YouTube, Apple Music, Spotipy ועוד עשרות אפליקציות רלוונטיות ברכב שלנו.

חלק מהמערכות גם מצויידות באנדרואיד אוטו וקרפליי מובנה, ניתן גם להוסיף בהמשך את התממשקות לטלפון הנייד.

התקנה של מערכת כזו ברכב יכולה להגיע ל1500-3000 ש"ח אצל המתקינים בישראל.

הקניות באינטרנט והאתרים מסין הביאו לשינוי הרגלי הקניה והצריכה שלנו, כמו שאנחנו מזמינים מגן מסך לאייפון מאליאקספרס אפשר גם לקנות מערכת מולטימדיה לרכב.

אם לא התקנתם מערכת מולטימדיה של פיוניר, קנווד או JVC כנראה שבחנות מכרו לכם מוצר סיני.

אין בעיה לקנות מוצרים סינים לרכב להפך זה מוזיל את העלות ולעיתים מגיע עם טכנולוגיה מתקדמת יותר, אם המתקין מוכר מולטימדיה אנדרואיד סיני אין סיבה שלא יהיה ניתן לרכוש מולטימדיה לרכב מאליאקספרס.

לבחירת מערכת מולטימדיה יש הרבה היבטים ומאפיינים וזה תלוי על מה אתם שמים דגש, אם אתם מעוניינים באיכות ללא פשרות גשו למתקינים בישראל ודרשו מערכות אנדרואיד מתקדמות מהחברות המוכרות- המחיר סביב ה3000 ש"ח.

שימו לב שעדיין נמכרות מערכות לא מבוססות אנדרואיד, המערכות לא מאפשרות הוספת אפליקציות וחבל לשלם עבור מולטימדיה ללא אנדרואיס סכומים גדולים.

אם תחליטו לרכוש מערכת מחו"ל או להתקין בארץ זה לא משנה, מה שחשוב זה לשים דגש על הנתונים והמפרט של המערכת אנדרואיד כדי שהמולטימדיה תעבוד חלק ובלי בעיות.

איך לבחור מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב שלנו

חשוב לשים לב ולבדוק את כל הסעיפים כדי להתאים לכם מערכת מולטימדיה אנדרואיד חדשה.

זיכרון -לקחת לפחות 2 גיגה ראם ו32 גיגה זיכרון.

תואם מקור - זה מתאים בידיוק לרכב שלכם ואפשר לנתק ולחבר בלי הרבה ידע מקצועי ולכן זה עדיף על מערכת אוניברסלית.

**אם יש לכם ידע מקצועי אפשר לקחת אוניברסלי ולבצע התאמות לכבלים ובכך לחסוך בכסף.

גרסת אנדרואיד- אנדרואיד לפחות דור 8, כיום יש כבר דור 10.

מעבד - מומלץ מעבד בעל 4 ליבות, הדגמים היקרים מגיעים ל8 ליבות והמחיר בהתאם.

דיסקים- רוב המערכות היום מגיעות ללא CD/DVD, אם זה חשוב לכם שימו לב בזמן הרכישה אם זה כלול.

גודל מסך - כמה שהמסך יותר גדול כך גם המקום שהוא יתפוס בדשבורד שלכם, לא תמיד זה נוח ולפעמים זה פוגע בנוחיות של המזגן או כפתורים שאתם רגילים אליהם.

*מומלץ להתסכל בתמונות לדוגמה ולראות אם זה לטעמכם.

סאונד - מומלץ לחפש דגם עם מעבד סאונד דיגיטלי DSP לאיכות סאונד טובה כמו המערכת המקורית ברכב.

מצלמה אחורית - יש דגמים שמגיעים עם מצלמה במידה ולא לבדוק אם ניתן להוסיף בעתיד או לחבר את הקיים.

יציאות RCA - אם ברשותכם מערכת ברכב הכוללת מגבר, רמקולים וסאב מומלץ לבדוק אם המערכת כוללת יציאות RCA מאחורה. יש מערכות עם מתאמים בתוספת תשלום. יציאת AV-OUT- במידה ויש ברשותכם מסכים מאחורה מומלץ לרכוש מולטימדיה עם חיבור למסכים כדי שגם הילדים יהנו בזמן הנסיעה.

תמיכה ב-CarPlay/Android Auto - מאפשר שיתוף האפליקציות מהנייד ישירות למסך המולטימדיה במידה ואין מובנה ניתן להוסיף ע"י דונגל.

כניסת SIM ל4G או WIFI - חשוב שיהיה לפחות אחד כרטיס SIM אומר תשלום קבוע לחברת תקשורת כדי שיהיה לכם אינטרנט קבוע ברכב, WIFI אומר ע"י דונגל או נקודת גישה להתחבר לאינטרנט ברכב.

סנכרון עם הרכב - ברכבים מודרנים יש תפעול ותצוגה של צריכת דלק ובריאות המנוע בצג הרכב לכן חשוב לבדוק שהמערכת מולטימדיה תומכת CANBUS לקריאת נתונים והפעלת הכפתורי שליטה בהגה.

מיקורופון- יש מערכות מולטימדיה עם מיקרופון חיצוני שניתן לשדרג או להחליף ויש מערכות עם מיקרופון מובנה.

החיצוני טוב משמעותית וישמעו אותכם היטב אם תתקינו אותו קרוב אליכם.

מוכר אמין - לא לקנות מערכת מולטימדיה מחנות לא מומלצת באליאקספרס בשביל 20$ הנחה, חשוב לבדוק ביקורות וכמות רכישות כדי להבין שמדובר במוכר אמין ומומלץ.

משלוח- נסו את מזלכם ובקשו מהמוכר שירשום על החבילה סכום נמוך מ-75$ כדי לחסוך את תוספת המע"מ על המוצר.

חברות מומלצות לרכישת מולטימדיה אנדרואיד דרך אליאקספרס
מספר חנויות של חברות מובילות באליאקספרס עם וותק וביקורות טובות לאורך השנים

1.חברת JUNSUN - חנות ענקית באליאקספרס למוצרי מולטימדיה אנדרואיד ומצלמות דרך לרכב עם דירוג כולל של 4.7 ו6 שנים של פעילות. - כניסה לחנות - https://aliexpi.com/lde4

2.חברת ISUDAR - חנות המתמחה בעיקר במערכות אנדרואיד לרכב, חנות וותיקה מעל 8 שנים עם מיליוני קונים דירוג כללי 4.8 - כניסה לחנות - https://aliexpi.com/Kk2E

3.חברת Teyes - חנות מעולה למערכות מולטימדיה אנדרואיד מאוד מקצועית. כוללת תמיכה טובה ועדכונים למערכת, ביקורות מעולות ממוצע דירוג של קונים 4.8

כניסה לחנות - https://aliexpi.com/FDeb

4.חברת JMCQ - עוד מותג גדול לאביזרי רכב ומולטימדיה אנדרואיד עם דירוג כללי של 4.6 ושנתיים וותק ומשלוח חינם לישראל ברוב המוצרים- כניסה לחנות - https://aliexpi.com/RWhb

5.חברת Podofo - ענקית אביזרי הרכב מסין מייצרת מצלמות רכב ומולטימדיה אונברסלית ותואמי מקור, נמצאת באליאקספרס יותר מ6 שנים ועם דירוג ממוצע של 4.7

כניסה לחנות - https://aliexpi.com/8vgi

6.חברת Carlaoer - עוד חנות שמתמחה בעיקר במערכות אנדרואיד לרכב, חנות עם מערכות לדגמים יותר ישנים וזולים משמעותית עם משלוח חינם

כניסה לחנות - https://aliexpi.com/4rqW

7.חברת LEHX - חנות מצליחה עם המון הזמנות של מערכות אנדרואיד למגוון גדול של רכבים, חנות מעל שנתיים ושולחת הרבה מוצרים בחינם לישראל

כניסה לחנות - https://aliexpi.com/Icgy

8.חברת SilverStrong - חנות מוכרת וותיקה שמוכרת במשך 6 שנים מערכות מולטימדיה לרכב עם ציון מעולה של 4.7 דירוג קונים - כניסה לחנות https://aliexpi.com/j8OY

9.חברת JOYING - אולי החברה הטובה ביותר שיש אליאקספרס להציע, מותג חזק מאוד ויקר בהתאם. אפשר לראות את הפערים במחירים ובמפרטים לעומת מכשירים אחרים.

כניסה לחנות - https://aliexpi.com/V2o6

איך אפשר לקנות ולהתקין מערכת מולטימדיה

כשאתם מקבלים מערכת מולטימדיה המערכת מגיעה עם צמה אחורית מלאה בחוטים המתחברים לרכב, לרמקולים, לאנטנת רדיו ויציאות USB.

בדרך כלל כשאנחנו רוכשים מערכת ממתקין ישראלי היא אוניברסלית והוא מבצע לחוטים התאמה במקום, למערכות שאנחנו נרכוש מהאינטרנט הן מערכות מולטימדיה תואמות מקור וצריך רק לחבר ולנתק זכר לנקבה והכל עובד במיידי.

תואם מקור צריך לשבת בידיוק במקום ולהתאים לרכב שלנו מבחינת חיבור הכבל-צמה והפונקציות שיש למסך רכב להציע כמו שליטה על הרכב ונתונים בעזרת CanBus.

לכן אם אנחנו רוכשים מולטימדיה אנדרואיד מאליאקספרס לדוגמה אנחנו נחפש מערכת תואמת מקור לרכב שלנו כדי שנוכל להתקין את המערכת מולטימדיה ללא הרבה קושי.

מחפשים לרכוש מהאינטרנט ולהתקין מולטימדיה בישראל? לא יודעים איזה מולטימדיה לבחור וישלכם שאלות בנושא?

בפורום שלנו בפייסבוק ניתן לחפש ולהתייעץ בנוגע למתקינים מהאיזור שידאגו לתת את השירות הטוב ביותר.

פוסטים אחרונים
דף האינסטגרם
bottom of page